konvertere til flv problem
Fra : Dude

Dato : 23-06-07 13:41

er der nogen der kender til problemet med at enten lyd eller billede
forsvinder, når man konverterer en .mov til .flv ?

Jeg bruger Flash's egen video-encoder til konverteringen.

Det er meget mærkeligt, det er kun nogle filer, som ikke vil
konverteres.... men de er alle .mov ??

Nogle gange får jeg en flv -fil med kun billede og ingen lyd, og andre
gange får jeg kun lyd og ingen billede.

Nogen der kender til hvad man kan gøre?

Findes der andre konverteringsprogrammer (freeware) , som kan konvertere?

Mvh
John

Fra : Radioamatør

Dato : 23-06-07 15:22

"Dude" <post@XxXx_mejlgade.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nogen der kender til hvad man kan gøre?
>
> Findes der andre konverteringsprogrammer (freeware) , som kan konvertere?

Hej John.

Jeg havde samme problem, jeg bruger nu Sorenson Squeeze 4.5,
men det er ikke freeware.
http://www.sorensonmedia.com/products/?pageID=1#ppc2

Mvh. Poul.

Fra : Dude

Dato : 23-06-07 15:46

Radioamatør wrote:
> Hej John.
>
> Jeg havde samme problem, jeg bruger nu Sorenson Squeeze 4.5,
> [...]

Tak... Har været inde og kigge, - og det ser jo fint ud, - bortset fra
at det så koster $249 !!
Det er alligevel lidt rigeligt at give for noget som er egentlig "bare"
er til privat brug, for mig.

- Andre bud, fra nogen?

Mvh
John

Fra : Kristian Frost

Dato : 24-06-07 15:21

> [...]
>
> Nogen der kender til hvad man kan gøre?
>
> Findes der andre konverteringsprogrammer (freeware) , som kan konvertere?

Hej John

Jeg kender ikke til dit problem med lyden, men jeg bruger et OpenSource
program til konvertering til .flv som hedder SUPER(c).
Det har jeg ikke haft problemer med endnu og du kan hente det gratis fra:
http://gpl.download.free.fr/9A98AC9A04E5AD3ABABAB4FF/SUPERsetup.exe (direkte
link til fil)
http://www.erightsoft.com/ (link til producentens hjemmeside)

Håber det kan hjælpe dig.