Opbygning af bil i flash
Fra : Henrik Larsen

Dato : 14-06-07 13:31

Hej alle

Jeg skal til at arbejde med en skitse over en bil, i denne bil skal kunderne
selv kunna placere f.eks. sæder og lift til kørestol, det skal lave i flash
det hele skal foregå på Autoforhandlerens hjemmeside, og jeg er nybegynder
til flash.

Hvor skal jeg starte og hvordan laver man i flash de elementer der skal
trækkes oven på skitsen af bilen.

Det skal nævnes at der kan forekomme flere slag skitser da størrelsen kan
variere.

Jeg håber at der er nogle der kan følge mig.

MVH

Henrik Larsen

Fra : Claus U

Dato : 14-06-07 19:30

Henrik Larsen skrev:

> [...]
> skal lave i flash det hele skal foregå på Autoforhandlerens
> hjemmeside, og jeg er nybegynder til flash.

Dette er ikke bare noget du lige laver!!

> Hvor skal jeg starte og hvordan laver man i flash de elementer der
> skal trækkes oven på skitsen af bilen.

Det nemmeste er vel at lave nogle billede i et
billedebehandlingsprogram, som du laver om til elementer i Flash.

> Det skal nævnes at der kan forekomme flere slag skitser da størrelsen
> kan variere.

Jeg fandt følgende på flashkit:
http://www.flashkit.com/tutorials/Dynamic_Content/Create_a-Bob_Skid-212/index.php

Jeg ville starte med at forstå, hvordan ovenstående er lavet og derefter
udbygge til mit behov og med min egen grafik. Dette er ikke altid en
nem opgave

Go' arbejdslyst
--
Claus U --- www.cykeltyven.dk

Fra : mrwheel

Dato : 15-06-07 07:34

On 14 Jun., 20:29, Claus U <use...@dumbass.dk> wrote:

> [...]
>
> Jeg ville starte med at forstå, hvordan ovenstående er lavet og derefter
> udbygge til mit behov og med min egen grafik. Dette er ikke altid en
Ja det kan jeg se, det er ikke en nem opgave når man er absolut ny til
Flash, jeg har forsøgt at kigge på andre programmer men de lever ikke
op til det jeg leder efter.

Grunden til at jeg ville forsøge mig med flash er at HTH køkkener har
sådan et system, menjeg kan godt se at det er noget voldsomt at begive
sig ud i.

Mange 1000 tak for dit svar.