Hvordan åbner man en swf fil?
Fra : gryf

Dato : 11-06-07 09:51

Hej derude

Jeg har en .swf fil som fulgte med nogle websider som jeg har købt og som
jeg gerne skulle have åbnet og rettet en tekst.
Nu har jeg ingen erfaring med flash og har derfor heller ikke nogle flash
programmer. Jeg downloadede så Adobe Flash CS3 som jeg håbede på kunne åbne
den, men nej, det var ikke muligt så hvad gør jeg nu?
På forhånd tak
Mogens

Fra : Kristian Frost

Dato : 11-06-07 10:11

Hej Mogens,
en .SWF fil kan ikke redigeres (efter min erfaring). Men hvis du kan skaffe
den originale .FLA fil kan den redigeres i dit program.
-Kristian Frost