Ø: Billig leje-grill ("party", "flækket ol~
Fra : termtheworm

Dato : 09-06-07 22:00

Hej,

nu har fruen og jeg endelig taget os sammen til at holde det helt
store
tam-tam; har fundet møbler, musik og "bumsetelt", men en halvstor
grill?
Næh-nej - de koster fra 500,- (ekskl. transport!) og op og så vil vi
næsten
hellere købe en ny og forære den væk til spejderne efter brug.
Så vi leder efter alternativer.

Hos en enkelt tankstation (desværre ovre på fastlandet) så jeg en
party-
grill t. 50,- bob/døgn, men lur mig om det er til at finde noget
lignende,
her på Sjælland. *Ach!*

Et klogt hoved (og flere websites) anbefaler den go'e gamle "flækket
olietønde". Det er næppe en løsning for os: Dels er det sin sag at
finde
een og skrothandleren vil næppe rense den for mig (gratis, med risiko
for
at braklægge alle nærliggende vandløb), for slet ikke at tale om det
sjov
jeg ku' få ved at køre min gnistspyende vinkelsliber gennem en 250L
tønde
med gu' ve' hvilke dampe i ;0)!

Såeh... smid endelig et par linier, her i gruppen, hvis du/I har
fundet de vises
grill-sten i omegnen (+30 km) af Herfølge/Køge.

mvh
Term The Worm