Hvad er det for et par fugle?
Fra : Jens Johansen

Dato : 29-05-07 18:12

Et par nye fugle er dukket op i min have, en han og en hun formoder jeg...?
Fuglen som har ryggen til på billedet har svag rød/orange aftegninger på
brystet

http://www.sitecenter.dk/jensjohansen/hvad/view_alone.nhtml?profile=hvad&UID=10003

er det et par Tornirisk?

Billedet er desværre taget gennem en rude, hvorfor det ikke er super godt -
men håber en af jer kender fuglen
--
Vh. Jens

Fra : Jens Mikkel Lausten

Dato : 29-05-07 20:09

Jens Johansen wrote:
> Et par nye fugle er dukket op i min have, en han og en hun formoder
> jeg...? Fuglen som har ryggen til på billedet har svag rød/orange
> [...]

Jeps, han øverst.

Mikkel

Fra : Jens Johansen

Dato : 29-05-07 21:42

"Jens Mikkel Lausten" <mlausten@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Jeps, han øverst.
> Mikkel

Tak for svaret, så har jeg også dem i "samlingen"
Jens