Røveri i Øster Bording omkring 1977.
Fra : Erik Thisted

Dato : 29-05-07 11:04

Omkring 1977, tror jeg, blev der begået et røveri i Øster Bording ved
Silkeborg.
To eller tre mænd røvede en pung og en møntsamling.
Den ene røver kørte under flugten i grøften med sin bil.
Er der mon en, som kan fortælle om dette røveri?
Erik Thisted.

Fra : Hugh Watkins

Dato : 29-05-07 17:18

Erik Thisted wrote:
> [...]
> Den ene røver kørte under flugten i grøften med sin bil.
> Er der mon en, som kan fortælle om dette røveri?

ring til lokal avisen

eller læse det i det Konglige Bibliotek

Hugh W
--

a wonderful artist in Denmark
http://www.ingerlisekristoffersen.dk/

Beta blogger
http://snaps4.blogspot.com/ photographs and walks

old blogger GENEALOGE
http://hughw36.blogspot.com/ MAIN BLOG

Fra : Erik Thisted

Dato : 30-05-07 09:57

Hugh Watkins skrev:

> ring til lokal avisen>
> eller læse det i det Konglige Bibliotek>
> Hugh W
Tak for din reaktion.
Hvis du nu havde vidst det, slap jeg for at bladre flere årgange
aviser igennem, men det må jeg så til.
./erik

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 30-05-07 14:44

Erik Thisted skrev:

> Tak for din reaktion.
> Hvis du nu havde vidst det, slap jeg for at bladre flere årgange
> aviser igennem, men det må jeg så til.

Inden du bladrer alle aviserne igennem, så prøv at kigge i
"Avisårbogen" på læsesalen i dit bibliotek. Der er et rimelig
godt indeks i disse årbøger.

--
Herluf :·)

Fra : Arne Feldborg

Dato : 30-05-07 10:52

Erik Thisted <erik.thisted@webspeed.dk> skrev Tue, 29 May 2007 12:03:42
+0200

>Omkring 1977, tror jeg, blev der begået et røveri i Øster Bording ved
>Silkeborg.

Hvis du ikke får andre svar, så prøv een af lokalarkiverne i området:
http://www.ikastbibliotek.dk/index.aspx?overskrift=5&aid=196

--
mvh, A:\Feldborg

http://hammerum-herred.dk/