Knap - frem og tilbage ..?
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 26-05-07 22:08

Jeg vil gerne lave en effekt, sådan at når man klikker på en knap (eller
alternativt kører musen henover den), så afspiller den movie 1. Når man så
klikker igen (eller alternativt flytter musen væk fra den), så afspilles
movie 2. Man ser det ofte i menupunkter, hvor der er en bjælke der kører
frem, når man kører musen hen over den, og så kører tilbage igen, når man
flytter musen. Det er samme effekt jeg er ude efter her, bare ikke med en
bjælke. Og så helt sådan at man "tænder og slukker for den" ved at klikke på
den. Der skal være af samme slags, så det kunne være fint, hvis man kunne
have flere "tændt" på samme tid.

Nogen der kan forklare det, eller give et link til en tutorial? Gerne til
CS3.

På forhånd tak.

--
MVH Thomas
Mangler du inspiration til en fed gave?

Fra : Claus U

Dato : 27-05-07 18:19

..°o.O Thomas O.o°. skrev:

> Nogen der kan forklare det, eller give et link til en tutorial? Gerne
> til CS3.

Prøv at se mine indlæg i tråden "Knapper i Flash" lige neden for. Er det
ikke den effekt du søger?
--
Claus U --- www.cykeltyven.dk

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 27-05-07 21:14

"Claus U" <usenet@dumbass.dk> skrev i meddelelsen
> .°o.O Thomas O.o°. skrev:
> Prøv at se mine indlæg i tråden "Knapper i Flash" lige neden for. Er det
> ikke den effekt du søger?

Jo efter at have set den igen, og set at det er movieklip der kaldes, så ser
det sådan ud. Ville dog være rart, hvis man kunne "tænde og slukke" for den.

Jeg prøver at rode vider med det.