Cykel
Fra : @

Dato : 21-05-07 19:27

Hej der ude
Jeg er på jagt efter en herre cykel, har set i den blå avis men der er kun
nogen omkring Herning -Vejle
da jeg bor i hus i viborg , synes jeg det er lidt for langt at køre , med de
benzin priser vi har PT , HJÆLP MIG HVI I HAR EN DER STÅR JER I VEjEN; GI
MIG EN MAIL HVIS I KENDER NOGEN på forhånd Tak Lars
lars_hj@mail.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 22-05-07 13:13

@ skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Hej der ude
> Jeg er på jagt efter en herre cykel,

Handel - herunder også foræres væk - må kun foregå i
markedsgrupperne.

Prøv i news:dk.marked.privat hvor dit indlæg hører hjemme.

Du kan læse om grupperne og deres rette brug på www.usenet.dk

Fut sat til dk.admin.netikette

Jan

Fra : F.hansen

Dato : 22-05-07 15:41

> Handel - herunder også foræres væk - må kun foregå i markedsgrupperne.
>
> Prøv i news:dk.marked.privat hvor dit indlæg hører hjemme.
>
> Du kan læse om grupperne og deres rette brug på www.usenet.dk

Hans indlæg hører til i news:dk.marked.privat.cykel .

Du kan læse om grupperne og deres rette brug på www.usenet.dk

Finn