Due landet her i går...hvis er det?
Fra : uh

Dato : 19-05-07 08:21

Den sidder og pudser sig, ved åbenbart ikke hvor den skal flyve hen. Her er
link til fotos af den:

http://picasaweb.google.dk/ullasoeborg/Due

evt. henv. tlf. 6440 1470
Middelfartområdet.
mvh uh

Fra : K

Dato : 19-05-07 11:07

"uh" <uibpvækmeddette@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Den sidder og pudser sig, ved åbenbart ikke hvor den skal flyve hen. Her
> er link til fotos af den:
>
> http://picasaweb.google.dk/ullasoeborg/Due

Den er vel bare ude for at tage due-lighedstegn i navigation. ;0)

Fra : Max

Dato : 19-05-07 12:11

Hej uh

> Den sidder og pudser sig, ved åbenbart ikke hvor den skal flyve hen.

Ring til den lokale brevdueforening.

--
Mvh Max

Fra : uh

Dato : 20-05-07 23:02

> Hej uh

> Ring til den lokale brevdueforening.
>
> --
> Mvh Max

Det har jeg gjort - det viser sig at det ikke er en brevdue, den har ingen
ring på. I dag, 2 døgn efter landing, kom den ned i gården og drak vand samt
spiste vildfuglefrø, som jeg havde strøet til den. Den var ikke særlig
bange, vi var vel 3 m. fra den. Efter fouragering fløj den op på taget igen,
hvor den nu sidder og sover en nat mere.
Mvh uh