"billig" køle/fryseboks med kompressor
Fra : fishline

Dato : 17-05-07 15:54

Davs herinde,
Jeg er ikke velhaver, men vil alligevel gerne have muligheden for at kunne
køle og fryse vores madvarer ordentligt ned, imens vi er på tur rundt i
sommer-ind/udlandet.
Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre, om I kan anbefale en køle/fryseboks
med kompressor, der er til at betale for alm. mennesker (ca. 2000 kr).
Jeg har fået at vide af en camping freak, at jeg skal have en med kompressor
funktion, hvis jeg vil opbevare frosne varer over flere dage.....derfor er
jeg kun "hooked" på kompressorudgaver og ikke Jem og Fix modellerne med
mindre de er begyndt at sælge nogle med kompressorer. Men hvis der er nogle
der kan dementere nødvendigheden af kompressor i køleboksene er disse indlæg
også velkomne.
Vh.
Mihcael L.

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 18-05-07 12:15

fishline wrote:
> [...]
> kompressorer. Men hvis der er nogle der kan dementere nødvendigheden
> af kompressor i køleboksene er disse indlæg også velkomne.

http://www.bomann.de/viashop/storefront/start.asp?

Søg på KB209. Den burde kunne fåes omkring 100 Euro i Tyskland plus
forsendelse - se evt. på Ebay.

Jeg har en stående i min udestue, hvor der ofte er over 40 grader. Jeg ved
godt at det kun er i dagtimerne, men der er stadig is i colaerne når jeg
sidst på eftermiddagen åbner en. Jeg vurderer at køleskabet er temmelig
ligeglad med udetemperaturen.

Der er en lille fryser i køleskabet, men meget over et par liter is kan der
ikke være i det. Jeg har ikke brugt eller målt temperaturen i
fryseafdelingen, men de lover vist ned til -15 grader?

--
Per, Esbjerg

Fra : fishline

Dato : 19-05-07 21:15

ok...tak .
Vh.
Michael L

Fra : Ole

Dato : 18-06-07 08:03

> [...]
> godt at det kun er i dagtimerne, men der er stadig is i colaerne når jeg
> sidst på eftermiddagen åbner en. Jeg vurderer at køleskabet er temmelig

STOP! - det ser ud til at den kun er til 230V (Anschluss-Spannung: 230 V/
50 Hz)

mvh
Ole

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 26-06-07 20:24

Ole wrote:

> STOP! - det ser ud til at den kun er til 230V (Anschluss-Spannung:
> 230 V/ 50 Hz)

Ja- og?

Det er den spænding vi bruger herhjemme ...