tofu??
Fra : bj

Dato : 06-05-07 22:29

Hvor kan dette produkt købes?

er der nogen?

ja, sikkert helsebutikker, men hvis vi ser bort fra dem, hvor så?

mvh
bj

x-postet i dk.fritid/forbruger

Fra : Lars Christensen

Dato : 06-05-07 22:54

On Sun, 6 May 2007 23:28:45 +0200, "bj" <b_hoejgaard75@mail.dk> wrote:

>Hvor kan dette produkt købes?
>
>er der nogen?
>
>ja, sikkert helsebutikker, men hvis vi ser bort fra dem, hvor så?

Hos en asiatisk/japansk købmand.
Har også købt tofu engang i Føtex. Ved dog ikke om de forhandler det
mere.

Fra : bj

Dato : 07-05-07 11:59

"Lars Christensen" <lars@snot.invalid> skrev i en meddelelse

> Hos en asiatisk/japansk købmand.
> Har også købt tofu engang i Føtex. Ved dog ikke om de forhandler det
> mere.

ok, tak for svaret
bj

Fra : Max

Dato : 07-05-07 12:12

Hej

> Hvor kan dette produkt købes?

Jeg syntes jeg har set det i Kvickly.

--
Mvh Max

Fra : Ole Stigaard

Dato : 08-05-07 13:56

Sun, 06 May 2007 23:28:45 +0200, bj <b_hoejgaard75@mail.dk> skrev:

> Hvor kan dette produkt købes?
>
> er der nogen?
>
> ja, sikkert helsebutikker, men hvis vi ser bort fra dem, hvor så?
>
> mvh
> bj

Super Best har en i glas. Kender den ikke, da jeg køber tofu andetsteds.

Ole

Fra : Holst

Dato : 08-05-07 14:04

bj wrote:

> Hvor kan dette produkt købes?

Så tofu i Kvickly for en måneds tid siden. Tror det var en normalt
produkt i deres sortiment.

Fra : bj

Dato : 09-05-07 21:49

> Så tofu i Kvickly for en måneds tid siden. Tror det var en normalt produkt
> i deres sortiment.

ok, tak for svar, vil se efter det næste gang jeg kommer dér

bj

Fra : ks

Dato : 11-05-07 19:22

hvad skal du bruge det til? ja spise men er det fyldt med gode sager når man
vil svinge rammen på landevejen?

Har forøvrigt fået massage 2 gange i denne uge og føler der er diamanter i
benene...
mvh
kenneth