Gratis dating! Utroligt men sandt!
Fra : Bo Højlund Christens~

Dato : 03-05-07 22:08

Hej,

Ville bare dele en god oplevelse jeg har haft med alle andre singler i
Jylland.

Jeg hørte via en ven om et nyt dating site, hvor alt og jeg mener alt
(undtagen arrangementerne) er GRATIS.

De har vildt mange arrangementer af forskellig slags bl.a. Go-kart,
Grillfester, skønhed og velvære. Jeg var selv med til deres rappelling
arrangement og det var fedt og kan kun anbefales!

Hvis du er single så check www.datingforyou.dk

Vi ses og god weeekend

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 05-05-07 20:59

"Bo Højlund Christensen (slet E8HSI)" <techhaus@E8HSIfirma.tele.dk> wrote in
message news:11782268230.271532297490456@dtext.news.tele.dk...
> Hej,
>
> Ville bare dele en god oplevelse jeg har haft med alle andre singler i
> Jylland.

Har din egen interresse i butikken nogen sammenhæng med din "anbefaling" ?

// Kim

Fra : Kent Nielsen

Dato : 06-05-07 12:21

> Har din egen interresse i butikken nogen sammenhæng med din "anbefaling" ?

Ha, ja den var lidt tynd.
Lidt sjovt at han har "techhaus" i sin mailadresse.

http://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=42&query=datingforyou.dk&submit.x=42&submit.y=12
http://www.degulesider.dk/vbw/super/resultat.do?twoFieldName=97120157&twoFieldAddr=&Image52.x=84&Image52.y=3

Kent Nielsen

Fra : ADRIA 472 LU

Dato : 03-06-07 06:11

Mærkelig datting . 80 % af de få profiler er fra HERNING

kim

"Bo Højlund Christensen (slet E8HSI)" <techhaus@E8HSIfirma.tele.dk> skrev i
en meddelelse news:11782268230.271532297490456@dtext.news.tele.dk...