Kystfiskeri i Sverige
Fra : Claus Rasmussen

Dato : 15-05-07 16:48

Kan I fortælle mig, om jeg skal have en eller anden form for svensk
fiskekort for at fiske fra kysten i Sverige, eller er det OK bare at
gå i gang?

Fra : Jim Joergensen

Dato : 15-05-07 17:00

Du fisker bare, der skal ingen kort til.

MVH
Jim
"Claus Rasmussen (slet QRTEO)" <cag@QRTEOrasmussen.mail.dk> skrev i en
meddelelse news:11792443700.523562524877121@dtext.news.tele.dk...

Fra : Birgit og Kurt

Dato : 17-05-07 15:36

I Maj numret af Sportsfiskeren, er der opridset nogle regler for fiskeri på
den Svenske kyst.
Ørreder er totalfredet fra 1-9 til og med 31-12,
og der gælder et mindstemål på 50 cm.

Fredningssoner ved å-udløb er markeret med
rød/hvide pæle.
Står der garn helt oppe på land og ud i vandet er der ikke noget galt i
det, det er nemlig tilladt i Sverige.

Og ganske rigtig der kræves ikke fisketegn.

Knæk og bræk
Kurt