Merimetso uistin ?
Fra : Jan Raarup

Dato : 08-05-07 12:48

Hej

Er der nogen der kan fortælle mig hvor på nettet man kan købe de
finske Merimetso woblere, eller hvilke grejbutikker i
københavnsområdet der forhandler dem ?

Hilsen Jan Hilsen Jan

http://janogmarensside.bcbnet.dk/gronland.htm

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 10-05-07 06:11

"Jan Raarup (slet LVD5O)" <janmaren@LVD5Ohotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Er der nogen der kan fortælle mig hvor på nettet man kan købe de
> finske Merimetso woblere, eller hvilke grejbutikker i

Hej Jan.

Prøv at gå ind på http://www.jormasfiske.com/ og find forretningens
mailadresse nederst i den røde spalte. Man kan åbenbart ikke gå ind på siden
og se Merimetso-woblerne under "Beten", men det skader vel ikke at skrive
til dem og høre om de sælger pr. postordre til DK.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk - ikke endnu...er på vej så småt...

Fra : Jan Raarup

Dato : 10-05-07 13:59

Aragorn Elessar <AragornDK@gmail.com> skrev:

> [...]
>spalte. Man kan åbenbart ikke gå ind på siden
>og se Merimetso-woblerne under
>"Beten", men det skader vel ikke at skrive

Tak for svaret