Jagtteng weekend kursus
Fra : Brian Madsen

Dato : 08-05-07 10:57

Jeg ville gerne tage jagttegn og har hørt at der findes weekend kurser men
er der nogen der ved hvor og hvornår

Vh brian

Fra : Kent Hald

Dato : 08-05-07 12:16

"Brian Madsen" <brian@nymann-madsen.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg ville gerne tage jagttegn og har hørt at der findes weekend kurser men
> er der nogen der ved hvor og hvornår
>
> Vh brian

Det ville nok være en god ide at tilføje,
hvor i landet du ønsker at deltage.

M.v.h.

KH

Fra : Clas Lau

Dato : 08-05-07 18:14

Jeg har set noget i århus området.

Man fokuserer på det som du SKAL have undervisning i - resten læser du så
selv op på til prøven. Det fungerer fint, men du går naturligvis glip af den
dialog som man får med underviseren og der andre kursister under et
"normalt" jagttegns forløb.

-Clas-

Fra : Kent Hald

Dato : 09-05-07 09:02

"Brian Madsen" <brian@nymann-madsen.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg ville gerne tage jagttegn og har hørt at der findes weekend kurser men
> er der nogen der ved hvor og hvornår
>
> Vh brian

Brian sendte følgende mail til mig i stedet for gruppen:

- Bare det er på sjælland

KH