Nordkysten svulmer
Fra : 3140 Abildgaard

Dato : 16-04-07 05:46

Snorklede søndag et stræk på syv kilometer mellem Helsingør-Hornbæk. Hvis
der ikke fanges fisk på stræningen, så er det i hvert fald ikke fordi de
ikke er der.

Jeg har aldrig i de mange år, jeg har huseret på de kanter, set så mange, så
store og så forskellige fisk - fra de forventelige skrubber
(lokumsbrætstørrrelse) til rødspætter, pig- og slethvarrer, havørred,
torsk(kun et par stykker) og et mylder af kravl.

Noterer mig, at tobisen er dukket op efter vinterens kulde, at der kun er få
krabber og at børsteormene ikke er begyndt at sværme.

Knæk og bræk.
--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>'

Fra : Bigfoot

Dato : 16-04-07 11:31

Tak for at du gider melde det - og hornfisken er kommet til Helsingør.
Jeg synes også at fiskene bider og napper alle vegne.

mvh

Ole Christensen
Vanløse

Fra : Brian

Dato : 16-04-07 16:41

> [...]
>
> Noterer mig, at tobisen er dukket op efter vinterens kulde, at der kun er
> få krabber og at børsteormene ikke er begyndt at sværme.

Tak for undervandsrapporten!

Var det helt inde under land, eller længere ude alle disse fisk var? På
hvilke(n) dybde(r) ca?

Mvh.

Fra : 3140 Abildgaard

Dato : 16-04-07 19:11

Brian wrote:
> [...]

> Tak for undervandsrapporten!
>
> Var det helt inde under land, eller længere ude alle disse fisk var?

4-6 meter.

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>'

Fra : Finn N

Dato : 17-05-07 10:39

Hej Abilgaard.
Tak for oplysninherne.Det er bare dejligt at nogen vil rappotere til os der
går på netop den strækning.Det giver lidt mere lyst til at fiske.Fortsæt med
det.Endnu engang tusind tak.
Hilsen Finn Helsingør.