JAFI - skydepram ønskes
Fra : Skafte Jørgensen

Dato : 16-04-07 16:06

Hejsa...

Nogen der kender nogen eller én der har en JAFI pram er jeg interesseret

Mvh.
Martin

Fra : Smirge

Dato : 17-04-07 05:11

On Mon, 16 Apr 2007 17:05:55 +0200, "Skafte Jørgensen"
<skafte.joergensen@cool.dk> wrote:

>Hejsa...
>
>Nogen der kender nogen eller én der har en JAFI pram er jeg interesseret
>
>Mvh.
>Martin

Skal det være en jafi - eller kan en kojak bruges ?

Hvis det er tilfældet så har jeg nemlig en kojak til salg...

Smirge

Fra : Skafte Jørgensen

Dato : 17-04-07 15:50

"Smirge" <martin@XXXsmirge.dk> skrev i en meddelelse

> Skal det være en jafi - eller kan en kojak bruges ?
>
> Hvis det er tilfældet så har jeg nemlig en kojak til salg...
>
> Smirge

Hejsa...

Jooo, det er jo næsten den samme pram.

Hvad skal den koste og har du nogen billeder??

Hvor i landet er den og følger der noget ekstra udstyr med?

Mvh.
Martin

Fra : Smirge

Dato : 17-04-07 22:00

On Tue, 17 Apr 2007 16:50:02 +0200, "Skafte Jørgensen"
> [...]

>Jooo, det er jo næsten den samme pram.
>
>Hvad skal den koste og har du nogen billeder??
>
>Hvor i landet er den og følger der noget ekstra udstyr med?

Den skal koste 3500 har jeg bestemt - jeg har ingen billeder men det
kan der nu nok findes ud af.

Den er i Thisted, og der er monteret frølår trækøje etc. Den er 100%
søklar. Pagaj medfølger også.

eneste der ikke medfølger er ankre og ankertov - det beholder jeg
selv. Ja og traileren beholder jeg også :D

Smirge

Fra : Skafte Jørgensen

Dato : 18-04-07 09:00

> [...]
> søklar. Pagaj medfølger også.
>
> eneste der ikke medfølger er ankre og ankertov - det beholder jeg
> selv. Ja og traileren beholder jeg også :D

Okay.... Tak skal du ha'....

Jeg tænker lige lidt over det og vender tilbage hvis det er noget...

Det er jo lidt langt væk, eftersom at jeg bor i Nakskov.

Mvh.
Martin