Blå eller grønne fodertønder
Fra : Claus Johannsen

Dato : 08-04-07 20:12

Der har tidligere været en her på fritid jagt, der har haft fodertønder til
salg. Jeg er interesseret i nogle af de mindre 50-60 l. De store har jeg nok
af. Dem her skal stå på åben mark langs skel, primært til fodring af
agerhøns.
Mvh.
C.J.

Fra : Torben Farum

Dato : 09-04-07 08:13

"Claus Johannsen" <landkaergaard@post.nordit.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg nok af. Dem her skal stå på åben mark langs skel, primært til fodring

Hvor i landet ?

Torben Farum
9300 Sæby

Fra : Claus Johannsen

Dato : 09-04-07 19:40

Lige søndenfjords Ø. Himmerland
Mvh. C.J.

Fra : Torben Farum

Dato : 09-04-07 20:10

> Lige søndenfjords Ø. Himmerland
> Mvh. C.J.
> "Torben Farum" <farum@familie.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

Hvor mange skal du bruge ?

Vil du køre til Sæby efter dem ?

Torben Farum
9300 Sæby

Fra : Claus Johannsen

Dato : 09-04-07 21:44

Ja! hvis det er de små så vil jeg, er det dem på 100 l. eller derover har
jeg nok af. Hvad er prisen?? Et det med skruelåg eller med spændebånd??
Hvad farve er de??

Fra : Claus Johannsen

Dato : 10-04-07 08:49

Ja! det vil jeg godt. Det skal blot være de små på 50-60 l.
Antallet tja! hvis du kan skaffe flere kunne det være ti.
Er det med skruelåg, eller spændebånd? Rund eller firkantet, og hvad er
prisen.

Fra : Pedersen

Dato : 12-04-07 18:15

ang fodertønner kan du bruge nogle pvc rør, sæt prop i bunden lav hul til
spiral, sæt et lille træklods i toppen som du så kan skrue et låg fast som
så kan drejes til siden når der skal korn i, slå et pæl i jorden som røret
skrues på i passende højde.
sådan gør jeg det virker både til fasaner + høns og rådyr

Fra : Claus Johannsen

Dato : 12-04-07 20:27

Det er jeg også blevet gjort opmærksom på. Ideen er god, blot skal de fyldes
noget tit, da indholdet ikke er så stort. Det skal også prøves engang, men
det er de små tønder jeg vil bruge nu.

Mvj.
C.J.