Siamesisk algeæder
Fra : Per, Herringe

Dato : 07-04-07 09:47

Hej
Jeg har en del trådalger i mit akvarimu og har overvejet en Siamesisk
algeæder. Det er dog ret små fisk jeg har, så jeg vil gerne vide om sådan en
fætter vil snuppe dem også (Heterandria Formosa)

--
MVH Per, Herringe

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 07-04-07 10:37

Per, Herringe skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> [...]
> Siamesisk algeæder. Det er dog ret små fisk jeg har, så jeg
> vil gerne vide om sådan en fætter vil snuppe dem også

Jeg haft dem gående sammen med guppyunger ude større problemer -
de var ihvertfald ikke værre end guppy'erne selv

Mht trådalger så kunne det yde på at der er "noget galt" f.x.
dårligt eller forkert lys eller overfodring eller manglende
rengøring/vandskifte, så der kommer for mange næringsstoffer i
vandet ?

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard