8 kilos gedde
Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 30-03-07 20:44

Jeg plejer altid at tage en geddetur inden fredningen, så jeg snuppede
mig lige en fridag og tog på fisketur på Burresø. Og det blev til en flot
rogentung gedde på 8 kilo, jeg kunne ikke få mig selv til at slå den
ihjel, så den blev fotograferet og genudsat.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Bainz

Dato : 31-03-07 05:38

Smider du ikk et link til billed den vil jeg da gerne se ved ikke med de
andre.

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 31-03-07 08:27

Bainz wrote:

> Smider du ikk et link til billed den vil jeg da gerne se ved ikke med de
> andre.

Det gik lidt for hurtigt med fotograferingen, så jeg fik ikke lagt noget
i billedet, der anskuliggør størrelsen, og derfor er det ikke særligt
interessant...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : PMH

Dato : 31-03-07 19:20

> Det gik lidt for hurtigt med fotograferingen, så jeg fik ikke lagt noget i
> billedet, der anskuliggør størrelsen, og derfor er det ikke særligt
> interessant...
>
> --

Billede eller ej..

En 8 kilos gedde er værd at tage en fridag for..

Tillykke med fangsten, og skulderklap for genudsættelsen.

Mvh
PMH

Fra : Henrik B.

Dato : 01-04-07 12:24

Niels Riis Ebbesen skrev:

> Det gik lidt for hurtigt med fotograferingen, så jeg fik ikke lagt noget
> i billedet, der anskuliggør størrelsen, og derfor er det ikke særligt
> interessant...

Vi vil se fisk - bring it on

Henrik

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 01-04-07 19:21

Henrik B. wrote:

> Vi vil se fisk - bring it on

Så se her:
http://www.photo-gallery.dk/01_download/gedde.jpg

Og der er faktisk noget som gør, at størrelsen kan bedømmes, for
bundpladerne er lavet af noget 12mm vandfast plade...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Henrik B.

Dato : 01-04-07 20:53

Niels Riis Ebbesen skrev:

> Så se her:
> http://www.photo-gallery.dk/01_download/gedde.jpg
>
> Og der er faktisk noget som gør, at størrelsen kan bedømmes, for
> bundpladerne er lavet af noget 12mm vandfast plade...

Flot fisk !

Henrik