Vandpest
Fra : KS

Dato : 25-03-07 05:54

Hvor får man vandpest i større mængder til en havedam ?

Bor i 8210 Århus V.

Mvh KS

Fra : JJ

Dato : 27-03-07 21:42

"KS" <keld.soerensenSLET DETTE@.os.dk> skrev i meddelelsen
> Hvor får man vandpest i større mængder til en havedam ?
>
> Bor i 8210 Århus V.
>
> Mvh KS

Hej KS
Vandpest er ikke ualmindelig i småhuller i skoven.
Det er også ret almindelig i gadekær og branddamme.
Husk at spørge om lov til adgang hvis du havner i noget privat.
Det måske lige tidligt nok til at finde noget der er fremme på denne årstid.

Hilsen
Jørgen

Fra : Lasse Jensen

Dato : 27-03-07 21:43

KS wrote:

> Hvor får man vandpest i større mængder til en havedam ?

Fra em sø, men så skal du nok vente lidt. Alternativt kan jeg sende noget
næste gang jeg beskærer mine egne.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : KS

Dato : 28-03-07 05:15

"Lasse Jensen" <fafler@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Fra em sø, men så skal du nok vente lidt. Alternativt kan jeg sende noget
> næste gang jeg beskærer mine egne.

Hvor bor du i landet ?

Mvh KS

Fra : Lasse Jensen