K.E.M. Corell
Fra : frede mikkelsem

Dato : 28-03-07 09:49

Er der nogen der kender denne kunstmaler og eventuelt hvad hans malerier
koster? Jeg har et Strandparti med fiskerbåde og havet i baggrunden samt
klitter og marehalm i forgrunden.

Fra : Winnie Schildknecht

Dato : 28-03-07 12:16

"frede mikkelsem" <fredemikkelsen@nrdc.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kender denne kunstmaler og eventuelt hvad hans malerier
> koster? Jeg har et Strandparti med fiskerbåde og havet i baggrunden samt
> klitter og marehalm i forgrunden.

Har googlet ham og fundet et enkelt maleri hos Galleri Munkholm.
Motivmæssigt minder det om det du beskriver - str. er 47x65cm og prisen er
1700,-

- Winnie

--

www.schildknecht.dk - art by schildknecht
www.visuell.dk - photos by suell

Fra : S.Sørensen

Dato : 28-03-07 16:24

"frede mikkelsem" <fredemikkelsen@nrdc.dk> skrev i meddelelsen
> Er der nogen der kender denne kunstmaler og eventuelt hvad hans malerier
> koster? Jeg har et Strandparti med fiskerbåde og havet i baggrunden samt
> klitter og marehalm i forgrunden.

Jeg supplerer lige Winnie og skriver at jeg så et maleri (motiv:strand)
solgt til 69 dollars (ca. 385kr...) her :
http://www.aspireauctions.com/auction61/11849.html Se lidt nede på siden.

Hilsen
Sørensen

Fra : frede mikkelsem

Dato : 30-03-07 09:10

tak for hjælpen vedr. maleren K.E.M.Corell - er der nogen der ved hvorfra
han og hans motiver stammer?