katte
Fra : strit

Dato : 24-03-07 23:13

jeg har altid haft MIN mening om katte, katte-hold og deres tryk på
vildtet,, men er jeg hysterisk eller er de et problem? nu tænker jeg bl.a
på der strammes ved hold af alle slags dyr, men katte går normalt total fri,
, , ,
min historie-- har altid undgået katte så godt jeg nu har kunne, men for et
halv år siden kom min 8 årige datter med en forkommen kat, som hun fik lov
at beholde, en lille mager skrædder, men nu har den ædt alle min mellem
store fritgående høns der ellers genem generationer har overlevet massive
ræve angreb-- humlen er= katte, normalt kan tage op til fasan str uden
problemer ???
måske burde jeg tilføje - ja frode har mad til at stå 24 timer i døgnet, ja
jeg har set den i arbejde

mvh kent
skørping