Alta - Nord Norge
Fra : Erik

Dato : 11-03-07 21:48

Hejsa

Jeg skal til Alta en gang til sommer.

Huset vi skal bo i har tilhørende båd. Til fri benyttelse. Hvad bør
jeg med bringe af grej?

Skal flyve med SAS. Er der nogle der har erfaringer i, at have grej
med dem og er der nogle ting, som jeg skal være specielt skal være opmærksom
på?

På forhånd tak
Erik

Fra : Thomas

Dato : 13-05-07 14:13

Har du været afsted?

Hvis ikke...

Jeg har haft fiskegrej med SAS til Tromsø (byen lige ved siden af Alta).
Ingen problemer. Havde stængerne i kraftig plastrør og checkede det ind
i 'odd size' skranken. (Der samler du også grejet op igen når du når frem.)

God tur.

Thomas

Fra : Erik

Dato : 13-05-07 15:31

Hej Thomas

> Har du været afsted?
Nej, jeg har ikke været afsted endnu. :Det bliver slutningen af juli.

> [...]
> 'odd size' skranken. (Der samler du også grejet op igen når du når frem.)
Det lyder godt. 'odd size' skranken hvad er det lige og hvorligger den?

Kan du anbefale noget gej?

/Erik

Fra : Thomas

Dato : 16-05-07 21:41

Erik wrote:
> [...]
> Nej, jeg har ikke været afsted endnu. :Det bliver slutningen af juli.

> Det lyder godt. 'odd size' skranken hvad er det lige og hvorligger den?

Nu ved jeg ikke lige hvilken lufthavn du skal flyve fra, men normalt
checker du bare ind i den sædvanlige skranke (du har sikkert kuffert
også). De henviser dig så til indleveringsskranken ved den alm. check
in. Ingen problemer. Ganske smertefrit.

Jeg fiskede ikke ret meget i Norge desværre. Det jeg brugte var alm.
dansk udstyr som jeg bruger fra en lille jolle i lillebælt. Bare til
torsk og flade.

God fornøjelse. Nyd midnatssolen!

Thomas