Det bedste flash web album - foto galleri ~
Fra : Lynge-Nielsen

Dato : 08-03-07 17:27

Hej NG

Jeg syntes det er en jungle ... derfor håber jeg I kan hjælpe.

Jeg leder efter et program som selv kan genere en web album/foto galleri på
en alm. Html side.

Det må gerne være et betalingsprogram.

Der er dog nogle krav som jeg ønsker programmet skal kunne

1.
Mulighed for at designe type og udseende med farver osv.
2.
Have mulighed for at have flere gallerier på ÉN html side.
3.
Kunne sætte flashscriptet/koden ind i en html table, således at man selv kan
have sit design og html kodning på resten af siden.
4.
Kunne arbejde med DHTML menu fra www.milonic.com

Pt. har jeg rodet rundt med Porta, men har svært ved at få det integreret i
mit html og design.

Så derfor håber jeg I derude har lidt erfaring med lign. programmer som er
nemme og til at have med at gøre.

Vh

Fra : Ejlif Bjørkved

Dato : 08-03-07 21:22

Lynge-Nielsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.flash:
> [...]
> mit html og design.
>
> Så derfor håber jeg I derude har lidt erfaring med lign. programmer som er

Her er et alsidigt program du kan tilpasse, Det er ganske gratis. Se den på
www.fo2tek.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne