ang laksefiskeri
Fra : Tommy Rasmussen

Dato : 02-03-07 16:43

hejsa alle

jeg vil lige spørge om der er nogen der kender et godt sted i syd norge hvor
man kan fiske laks ( gerne billigt )
da det er første gang jeg skal prøve og vil ikke bruge for mange penge på
det måske kommer det senere

hilsen Tommy Rasmussen

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Jan Raarup

Dato : 03-03-07 07:53

Tommy Rasmussen <pongo@galnet.dk> skrev:
>hejsa alle

> [...]

ja, Åfjord
Hilsen Jan

http://janogmarensside.bcbnet.dk/gronland.htm

Fra : Flemming Jacobsen

Dato : 03-03-07 07:59

"Tommy Rasmussen" <pongo@galnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvor man kan fiske laks ( gerne billigt )
> da det er første gang jeg skal prøve og vil ikke bruge for mange penge på

Hej Tommy.

Der er mange brugbare oplysninger på denne side.

http://www.inatur.no/fiske/

Vh
Flemming

Fra : Thomas

Dato : 03-03-07 09:01

Der er en artikel i Sportsfiskeren om netop sådan en elv.
Hilsen
Thomas

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-03-07 15:32

> [...]

> norge hvor man kan fiske laks ( gerne billigt )
> da det er første gang jeg skal prøve og vil ikke bruge for mange

Laksefiskeri i Norge er efterhånden ved at være en saga blot. Nordmændene
har i sjælden grad formået at smadre vildlaksen, selvom den gav flere
netto-kroner end den totalt ødelæggende burlaks, vi i stedet for belastes
med i supermarkedet.

Tag i stedet til Island, hvis du råd. Der er man i stand til at lægge to og
to sammen..

> Den har indtil videre sparet mig for at få 172 spam-mails
> Hent en gratis SPAMfighter her.

Du spammer.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jan \"Fiskeguru\"

Dato : 04-03-07 00:13

Ang. artikel i sportsfiskeren. Elven hedder Tovdalselven og ligger ca. 30
min. fra Kristianssand. Jeg har selv været der de sidste 3 år og har været
meget tilfreds. Det har været billigt og fiskeriet har været jomfrueligt.
Virkelig en fed elv at gå ved. Jeg boede ved Trond (nævnt i sportsfiskeren)
som er en rigtig flink fyr. Til daglig kajakker han ned af elven og på hans
ture ser han laksen, så han ved hvor der skal fiskes. Ved ikke helt hvad det
koster da priserne stiger pænt år for år, men det er billigt i forhold til
så mange andre elve. Men 300 - 400 for et ugekort til elven. Men læs
sportsfiskeren og kontakt evt. Jesper J. (tlf. nævnt i artiklen). Han kan
hjælpe dig!

Med venlig hilsen Jan

Fra : Henrik Hansen

Dato : 05-03-07 08:31

http://www.brufoss.no/

hilsen henrik

Fra : jan krogh

Dato : 22-03-07 21:01

hej Tommy
En mulig billig laksetur til syd Norge kan fås ved at tage
Masterferries fra Hanstholm til Kristiansand og køre de 45 min.
til Mandalselven , her kan du fange laks ,dog ikke på flere
meter, men gode laks. Et ugekort plus statstegn koster
ca.1275kr, husk at her kan du flere steder få renset dit grej
gratis for evt.laksesyge inden du må fiske.
zone 3 giver ret til 13 km fiskevand som er meget variabelt. God
fornøjelse/knæk/bræk.

lappedykkeren