Sliksten/saltsten elg
Fra : BA

Dato : 25-02-07 20:52

Hej

Jeg har ikke tænkt mig at jage eller skyde nogle dyr, men jeg vil gerne have
besøg af (H)elge på vores grund i Sverige.

Jeg kender og har set vekslerne, bæerne, bidespor og fordybningerne fra
elgene på og omkring vores grund i Sverige, men de(n) gider altså ikke vise
sig.

Nu har en erfaren jæger givet os det råd at sætte en sliksten op på grunden,
men han mente den skulle op i ca 3 meters højde, da elgen ellers kunne
"hænge"sig selv. Er der nogen her, der kender et godt link eller andet om
placering af slikstenen.

På forhånd tak

--
Venlig hilsen
BA

OBS: Ved direkte henvendelse skal du fjerne dyret fra min emailadresse.....