Gammel trærod med pletter
Fra : Johnni

Dato : 06-03-07 11:19

Jeg følte mig meget heldig da jeg fik en gammel akvarium trærod fra et udhus
(vist nok manko sage han), meen den havde nogle få lys lilla fave/pletter
måske fra maling (ved det ikke), de pletter tog jeg væk med sandpapir, er
dette nok, eller er der for meget kemi på roden til jeg kan anvende den, og
skal jeg skolde den med kogende vand før isætteles

Fra : akvamail.john@gmail.~

Dato : 06-03-07 13:01

On 6 Mar., 11:19, "Johnni" <Johnn...@vip.cybercity.dk> wrote:
> [...]
> dette nok, eller er der for meget kemi på roden til jeg kan anvende den, og
> skal jeg skolde den med kogende vand før isætteles

Hejsa

Det er en lidt risikabel affære at bruge træroden så længe du ikke ved
hvad de nævnte pletter består af. Kan du ikke få oplyst hvad det er
der har lavet pletterne hos personen der har givet dig roden? Under
alle omstændigheder ville jeg skolde den og om muligt koge den, eller
helt undlade at bruge den. Det er jo ikke morsomt hvis brugen af roden
fører til massedød

Med venlig hilssen
JohnJV