kunstner ønsker et netværk af kunstinteres~
Fra : Ann Lundén Jacoby

Dato : 22-02-07 18:12

Hej,
Jeg er helt ny her men håber at få kontakt med nogle som kan lide mit
billedunivers. Siden jeg er startet at male i en meget sen alder
mangler jeg mange kontakter i "kunstverdenen". Jeg vil gerne i
kontakt med andre kunstnere og kunstelskere som kan lide mine
malerier. Måske kan jeg fået nogle råd om gallerier/udstillingssteder
som Du tror vil kunne lide mine ting.
Jeg begynder med at kaste min hjemmeside ut til gruppen. Den bliver
snart opdateret med malerier fra 2006 og 2007 og bliver både på dansk
og engelsk. På hjemmesiden kan du læse mere om hvem jeg er.
Ann

Fra : Winnie Schildknecht

Dato : 23-02-07 13:42

"Ann Lundén Jacoby" skrev i en meddelelse
> [...]
> snart opdateret med malerier fra 2006 og 2007 og bliver både på dansk
> og engelsk. På hjemmesiden kan du læse mere om hvem jeg er.

Hej Ann,

Ja, jeg syntes altså dine billeder er fantastiske! Dejligt naive, og
alligevel dybe.

Jeg er ikke ekspert, men selv udøvende kunstner og tilknyttet en
landsdækkende kunstavis. Derudover har jeg et bette galleri sammen med en
kollega.

Du er velkommen til at kigge på www.schildknecht.dk - siden trænger voldsomt
til en opdatering! Grafikken og de mere poppede og vilde ting, repræsenterer
bedst det jeg laver nu og det der nok er mit udtryk fremover.

Du skal være velkommen til at kontakte mig, hvis mine ting "siger dig
noget" - mailadressen fremgår af hjemmesiden.

De bedste hilsner

Winnie Schildknecht

Fra : Leif gug

Dato : 03-04-07 09:05

Hej
Hvad hedder din hjemmeside.?

mvh

LR

Fra : S.Sørensen

Dato : 03-04-07 11:30

"Leif gug" <leifgug@mail1.stofanet.dk> skrev i meddelelsen
> Hej
> Hvad hedder din hjemmeside.?

www.annjacobyart.dk
Hun havde lagt den i en anden tråd :)

Fra : Bente Siff Hansen

Dato : 11-05-07 06:02

> [...]
dansk
>og engelsk. På hjemmesiden kan du læse mere om hvem jeg er.

Hej Ann
Dine billeder er gode, tillykke med det..Jeg er selv begyndt at
male i en sen alder, min hjemmeside: www.bentesiff.dk

Fra : knud

Dato : 08-06-07 22:56

Jeg håber ikke det lyder for spam-agtigt, men det er faktisk lige
sådan et forum vi forsøger at skabe på www.myartspace.dk. Det er
gratis at være med. Vi er lige startet så vi håber at landets
kunstnere vil tage det til sig og vise deres kunst frem for hinanden
og omverdenen.

Håber ikke det opfattes som spam! I givet fald beklager jeg!

Med venlig hilsen
Knud Løve Østerbye