Glas til akvariebygning
Fra : Torben R. Soerensen

Dato : 16-02-07 21:28

Hej
Er her nogle som kender til et sted på nettet hvor jeg kan se priser på
glasplader i diverse tykkelser og længde bredde som jeg selv vælger?

Jeg skal bruge glasset til bygning af akvarie

Torben

Fra : JJ

Dato : 17-02-07 18:24

"Torben R. Soerensen" <torben.slet@frejashundehus.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> glasplader i diverse tykkelser og længde bredde som jeg selv vælger?
>
> Jeg skal bruge glasset til bygning af akvarie

Hej Torben
En billig måde er at finde og kontakte en glarmester, der arbejder med
fornyelser af butiksruder.
Hvis du bliver tilbudt brugte ruder, så læg godt mærke til ridser fra cykler
og lignende.
Dermed er ikke sagt, at de ikke er anvendelige, da du bare kan sørge for at
ridserne bliver brugt til bagglasset.
Ridserne må selvfølgelig kun være overfladiske.

Hilsen
Jørgen