Hvem er skurken ??
Fra : Peter

Dato : 13-02-07 18:42

Hej.

I 2 omgange har jeg nu forsøgt at have nogle guppyer i mit "blandede"
selskabsakvarium, men begge gange uden held.
Først forvinder hannerne, startende med at deres haler bliver nappet af, og
derefter hunner med store haler.
Jeg har indtil dato ikke tagen på fersk gerning, - så er der nogen her der
kan hjælpe mig med at identificere synderen.

Vandet beboes af følgende :
Kobbermaller
Gule Ancistus Maller
Siamesisk algeæderere ( Flyvende ræv )
Kongo Tetra
Rosen Tetra
Citron Tetra
Kysse Guramier ( var ikke tilstede da første hold guppyer forsvandt )
Perle Guramier ( var ikke tilstede da første hold guppyer forsvandt )
Sværddrargere ( var ikke tilstede da første hold guppyer forsvandt )
Netsmerlinger ( var ikke tilstede da første hold guppyer forsvandt )

Hvem er skurken ?

Mvh.
Peter

Fra : Andreas Jensen

Dato : 13-02-07 19:26

hhhhmmmm......

Det kan faktisk være flere af dem, men mine egne Kongo'er er meget grådige,
så dét er mit gæt

M.v.h.
Andreas Jensen

Fra : Bainz

Dato : 13-02-07 22:34

Kongo Tetra
Rosen Tetra
Citron Tetra
Flying fox hvis de er store.
er der flyde planter da kan gemme sig i....?
Mvh
Bainz