Hugtabel
Fra : Hans Mikkelsen

Dato : 27-01-07 00:50

Mojn !!

Er der nogen af jer, der har et link til en hugtabel for 2007 ??

Med venlig hilsen
Hans

Fra : Anders Eg Larsen

Dato : 27-01-07 19:30

Hugtabel !!! Glem alt om religion, overtro og woodoo - tag ud at fiske når
du har tid, lyst og mulighed for at komme afsted.
Knæk og bræk
Anders

Fra : Hans Mikkelsen

Dato : 27-01-07 22:16

Mojn !"!

Tak for dit svar --- det er jo nok også det man gør, har aldrig
blevet hjemme p.g.a. hvad hugtabellen. Kan heller ikke påstå, at
jeg har fanget mere i de perioder, hvor hugtabellen siger at det
er godt fiskeri. Det eneste "forvarsel" jeg har gentagende
erfaringer med er, at østenvind absolut ikke fremmer
fangstmulighederne her nede i Flensborg Fjord - området.
knæk og bræk
Hans

Fra : Christian Jacobsen

Dato : 15-03-07 16:46

Mojn
Så skal du tage en tur til Augustenborg fjord , de største ørreder der er
fanget her er fanget i kraftg østenvind