Zeebraskind skal op og hænge, hvad gør jeg
Fra : Vibeke

Dato : 18-01-07 18:30

Hej

Jeg har fået et zeebraskind det måler nok ca. 3,5m x 2m.
Det vil jeg gerne have op og hænge på væggen som et maleri, hvad gør jeg
lige.
Skal det monteres på en træplade eller skal der filt bag på eller???
Det er rent og som det er nu, klar til at lægge på gulvet, hvis det var det
jeg ville.

Vibeke

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : sailor99

Dato : 18-01-07 18:34

"Vibeke" <NOSPAMvib@jafnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Skal det monteres på en træplade eller skal der filt bag på eller???
> Det er rent og som det er nu, klar til at lægge på gulvet, hvis det var

Hej Vibeke!

Hvis garvningen af skindet er i orden, ville jeg bare gå i gang med at hænge
op.
Jeg har haft skind fra både dåhjort og impala hængende i mange år uden andre
problemer end lidt spindelvæv.

Mvh
Georg

Fra : Vibeke

Dato : 18-01-07 18:39

"sailor99" <sailor99@(fjern)oekgnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hænge op.
> Jeg har haft skind fra både dåhjort og impala hængende i mange år uden

Hej Georg

Gravningen af skindet er helt ok, der er ikke noget at komme efter.

Hvordan har du hængt din impala op? jeg vil ikke bare skruge skruger igennem
skindet.

Fra : sailor99

Dato : 19-01-07 00:13

> Hej Georg

> Hvordan har du hængt din impala op? jeg vil ikke bare skruge skruger
> igennem skindet.
>
> Vibeke

Hej!
Det er ophængt med rustfri stålstifter hele vejen rundt i kanten, men kun så
mange som nødvendigt. For at få det til at hænge flot fra starten, er det
nødvendigt at have en hjælper.
God fornøjelse! Det bliver uden tvivl flot.

Mvh
Georg