Saltvandsakvarie for begyndere
Fra : Supafish

Dato : 24-01-07 10:33

Er der nogen af jer der har prøvet at opstarte saltvandsakvarium og
har I billeder? Jeg sidder og savler over nogle virkelig flotte
saltvandsakvarier på www.saltvandssiden.dk og der står lidt om, at
det ikke er så svært for begyndere.

Fra : J. K. Jørgensen

Dato : 24-01-07 21:58

"Supafish" <mortenolsen@begin.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Kære Nybegynder.
"det ikke er så svært for begyndere."

Det skal du ikke tro på!

Det er både svært og DYRT.
Du skal virkeligt have mere end lysten, hvis du vil starte på dette.
Prøv at se forskellen i prisen på en Guppy og den billigste saltvandsfisk,
og der skal ikke gå ret meget galt med saltvandet før du har fisketab.
Den årlige udgift til alm. vedligehold skal du også lige være opmærsom på!
Hilsen
Jørgen

Fra : Kim Adersen

Dato : 27-01-07 12:46