Polterabend - hjælp
Fra : Jesper Laursen

Dato : 14-01-07 12:44

Hej med jer

Jeg har fået æren af at være forlover for en af mine gode kammerater. I den
forbindelse har jeg jo også kunnet konstatere, at jeg er "den ansvarlige"
for at få arrangeret gommens polterabend (Hvilket jeg er utrolig stolt og
glad for). Jeg er dog ikke den mest opfindsomme på det punkt, og jeg søger
derfor noget inspiration og forslag til sådan en stor begivenhed.

Brylluppet skal stå sidst i april og det drejer sig primært om
Nordjylland/Aalborg.

Forslag til aktiviteter modtages meget meget gerne.

Rent budgetmæssigt er jeg ikke nået så langt endnu, så alle forslag er meget
velkomne.

Skyd løs og giv mig noget at arbejde ud fra.

Venlig hilsen
Jesper

Fra : Ukendt

Dato : 14-01-07 13:03

Jesper Laursen wrote:
> [...]
> er meget velkomne.
>
> Skyd løs og giv mig noget at arbejde ud fra.

Boksetræning
Kano/kajak
Paintball
Klatrevæg
Indendørs fodbold
Hockey

--
Michael

Brugt pigetøj sælges på www.sitecenter.dk/pigetoej
Brugt drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/drengetoej

Fra : Linde

Dato : 15-01-07 18:28

"Jesper Laursen" <jesper.laursen[FJERN]@it.dk> skrev i en meddelelse
> Hej med jer
>
> Skyd løs og giv mig noget at arbejde ud fra.

Svæveflyvning, gokart grandprix, striptease, rapelling, offentlig ydmygelse,
gommen på bornholmerbåden osv.

Mvh
Linde

Fra : Henning

Dato : 15-01-07 18:42

Klip
> offentlig ydmygelse, gommen på bornholmerbåden osv.

Øhm, du er klar over vi skriver 2007, ikke 1980?

Fra : Linde

Dato : 16-01-07 06:13

> Klip
>
> Øhm, du er klar over vi skriver 2007, ikke 1980?

Nåja okay, så færgen til Swinouscije da...eller hvad mener du? Offentlig
ydmygelse og en sejltur har vel ikke ændret sig så meget siden 1980.

Mvh
Linde

Fra : Sybil

Dato : 15-01-07 19:19

> [...]
> meget velkomne.
>
> Skyd løs og giv mig noget at arbejde ud fra.

Her er lidt at gå efter.
http://www.polterabend.dk/

Husk at det skal være sjovt for alle (ikke ydmyge gommen)

Majken

Fra : Anton

Dato : 27-01-07 21:25

Hej Jesper.

Det er jo blevet et hit med miljøsanering af skrotbiler.

Lav en aftale med en autoophugger i dit område og lej for et par hundrede
pr. bil + benzin det antal biler I er og ud og ræs på en stubmark. Den
eneste regel der er er.. er ingen regler. Tag til Thansen efter et blåt
rotorblink til "kaninbilen" monteres med magnet, så kan I se hvad i kører
efter..
Når I er færdige er bilerne det også. Kofangere, skærme og døre skal i så
lige gå rundt på området og hente bagefter.
Da autoophuggeren ikke giver retur, skal i inden start lige tjekke olie og
vand, da det er noget lort at udgå fordi bilen er løbet tør for olie.
Men du skal tage kontakt til en hugger i god tid, så han kan frasortere
bedre biler til det.
Tip: Baghjulstrukne er fedest = køre sidelæns i svingene.

HUSK STYRTHJÆLME !

Det er sateme hygge på højt plan for begge køn.

Peter.