java.net.URL andre protokoller
Fra : Peter Sepstrup

Dato : 18-01-07 10:06

Hej!

Er der nogen af jer der har erfaringer eller måske endda et eksempel på
at få java.net.URL til at forstå andre protokoller... Helt præcist
mms... Jeg har googlet lidt og kan kun finde en enkelt artikel der
virker meget uoverskuelig...

Det jeg skal bruge det til er at bruge en embedded quicktime komponent
som skal streame fra en windows server... Quicktime i sig selv kan godt
forstå mms://lalala.com linket, så jeg tror ikke umiddelbart det vil
give problemer hvis bare java.lang.URL vil lege med

På forhånd tak!

/Peter

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 18-01-07 11:02

Peter Sepstrup <peter@sepstrupnet.dk> writes:

> [...]
> præcist mms... Jeg har googlet lidt og kan kun finde en enkelt
> artikel der virker meget uoverskuelig...

Når du siger "forstå", hvad mener du så helt præcist?

Der er et eksempel på at tilføje protocol handlers på

http://java.sun.com/developer/onlineTraining/protocolhandlers/
--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 18-01-07 11:44

nospam0000@gmail.com (Thorbjørn Ravn Andersen) skrev:
>Når du siger "forstå", hvad mener
>du så helt præcist?
>
>Der er et eksempel på at tilføje
>protocol handlers på
>
>http://java.sun.com/developer/onli
>neTraining/protocolhandlers/

Så mener jeg at få den til at lade være med at
smide en exception

Hmm jaa.. det er den artikel jeg er stødt på før,
jeg synes godt nok det virker voldsomt
uoverskueligt, men det er måske bare sådan det
er... Men håbede lidt på at nogen måske havde
noget eksempel kode var lidt nemmere at gå til...

Men jeg vil da prøve at læse artiklen grundigt
igennem igen.

/Peter

Fra : Johnnie Hougaard Nie~

Dato : 18-01-07 20:20

Peter Sepstrup (slet MNUJX) wrote:
> er... Men håbede lidt på at nogen måske havde
> noget eksempel kode var lidt nemmere at gå til...

Google Code Search kan være god til at se hvad andre har gjort:
http://www.google.com/codesearch?q=java.net.URLStreamHandler

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 19-01-07 12:54

Johnnie Hougaard Nielsen <sfromis@post1.tele.dk>
skrev:

>Google Code Search kan være god til at se hvad
andre har gjort:
>http://www.google.com/codesearch?q=java.net.URLStreamHandler
Cool.... jeg prøver at kigge lidt på det... takker