PDF magasin som et rigtigt blad
Fra : Koeffe

Dato : 23-01-07 00:01

Findes der et sted en tutorial eller noget actionscript,
hvor man kan lave en pdf så den bliver vist ligesom et
rigtigt blad, med sider man kan bladre i? - ligesom det
zmag.dk de sælger - eller har de totalt eneret på det?

--
Koeffe

Fra : Claus U

Dato : 23-01-07 10:08

Koeffe skrev:

> [...]
> rigtigt blad, med sider man kan bladre i? - ligesom det
> zmag.dk de sælger - eller har de totalt eneret på det?

Mon de har brugt FlashPaper til at lave det nummer?
<http://www.adobe.com/products/flashpaper>
--
Claus U --- www.cykeltyven.dk

Fra : Koeffe

Dato : 24-01-07 18:00

"Claus U" <usenet@dumbass.dk> skrev i en meddelelse

| Mon de har brugt FlashPaper til at lave det nummer?
| <http://www.adobe.com/products/flashpaper>

Jeg kan ikke finde noget om en "bladre-bar" pdf publishing
på Flashpapers side, så jeg tror ikke den kan.

Det irriterer mig at de firmaer der udbyder det, bare sidder
og tjener styrtende med penge på at folk uploader deres
PDF'er og en computer bare står og automatisk kommer PDF
en ind i et standard Flash script. Underligt at man ikke kan
finde koden et sted på nettet. ...måske fordi at alle der
har haft adgang til koden vælger at beholde koden og tjene
en masse penge...

--
Koeffe

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 27-01-07 17:09

"Claus U" <usenet@dumbass.dk> skrev i en meddelelse

> Mon de har brugt FlashPaper til at lave det nummer?
> <http://www.adobe.com/products/flashpaper>

Flashpaper kan ikke lave det trick. Har også ledt uden held efter noget
tilsvarende. Det er forholdsvis dyrt at få det hostet, men det kræver måske
en speciel serversion af softwaren, som koster det brune ned af benene.
Sådan er det med diverse billeddatabaser, skal de på nettet, så koster det
hurtigt 50.000+ for at komme i gang.

--
MVH Thomas
Mangler du inspiration til en fed gave?

Fra : Cosmomind

Dato : 06-02-07 12:51

On 23 Jan., 00:01, "Koeffe" <graphic.muse[fjernes]@[fjernes]gmail.com>
wrote:
> [...]
> rigtigt blad, med sider man kan bladre i? - ligesom det
> zmag.dk de sælger - eller har de totalt eneret på det?

Hej koeffe,

Tag et kik på Pagegangster (http://www.pagegangster.com/) - den er
gratis med produktets logo, $30 med eget logo og andet grafik-lir...

Mh. Cosmomind

Fra : David Rasmussen

Dato : 30-06-08 16:19

> Tag et kik på Pagegangster (http://www.pagegangster.com/) - den er
> gratis med produktets logo, $30 med eget logo og andet grafik-lir...

Ville lige give en update. Pagegangster koster nu $199 pr magasin, men
deres trial er gratis. Og adressen er: www.pagegangster.com - da det link
her over ikke virker pga ")"

Husk at der også findes en ældre opensource version af en "flip page"
her: http://www.actionscript.org/showMovie.php?id=459 dog er den noget
mindre rafineret end pagegangsters version :)

- David

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne