Specs af server
Fra : Lars Ellekær Jacobse~

Dato : 16-01-07 17:32

Hej

Er der nogen der kan fortælle mig hvad en IBM Netfinity 3500 (8644-10x)
bruger af ram typer, samt om der findes evt. driver til den, jeg har ledt en
hel del på både Google og IBMs hjemmeside uden at finde noget omkring den.

Lars

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 16-01-07 19:44

"Lars Ellekær Jacobsen" <lars27@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en hel del på både Google og IBMs hjemmeside uden at finde noget omkring

Ifølge konfiguratoeren på eet.dk kan den tage:

KTM0073/128 Kingston 128 MB Memory Modul *

MMI0075/128 MicroMemory 128MB ECC Module

Memory max. 512 MB
Extention of memory 4 sockets
Upgrade Virtually any configuration up to 512MB can be reached using any
combination of 64 and 128MB modules.

Server Matrix er din ven:
http://www-304.ibm.com/jct01004c/systems/support/supportsite.wss/docdisplay?lndocid=MIGR-4JTS2T&brandind=5000008

/Dennis

Fra : Lars Ellekær Jacobse~

Dato : 16-01-07 20:01

Hmm, Øvs

Så ser det ikke ud til jeg kan komme de stænger i den som jeg har til at
ligge
(PC-100) 32 MB samt nogle
(PC-133)256 MB

og det sidste du skriver "Server Matrix er din ven:" a hvad ????
og hvor ligger den inde på den side du har givet mig adressen til er det den
der hedder "IBM System x3500" ?

/Lars

"Dennis Pedersen" <usenetspam*FJERNDETTE*@daydreamer.dk> skrev i en
meddelelse news:45ad1cf2$0$15743$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Claus Tersgov

Dato : 03-02-07 19:59

> Ifølge konfiguratoeren på eet.dk kan den tage:
> KTM0073/128 Kingston 128 MB Memory Modul

Men performance kan svinge helt enormt på IBM's maskiner. Jeg har lige være
ude til en ældre Netvista Celeron 1300 som kørte ekstrem langsomt, og det
med en spritny XP. Der sad en kingston 128 og en noname 256, og selv hver
for sig kørte det skidt.

Da jeg så satte to originale IBM klodser i maskinen, blev den pludselig
flyvende..

Det er ikke ualmindeligt med IBM, og jeg har oplevet det masser af gange. Så
selv om maskinen tilsyneladende booter op og kører normalt, så kan
performance halte meget slemt.

Claus