Hvad skal jeg bruge
Fra : brugtsalg

Dato : 14-01-07 22:19

Jeg skal bruge noget mere disk plads på mit netwærk.
Havde tænkt mig at bygge en sever i et hightower hvor der er plads til en 8
stk. sata diske sådan at jeg kan udvide som jeg lyster. men hvilket
motherboard, cpu og ram skal jeg vælge. Den skal tilgås af max 10 brugere og
der må gerne være raid 5 i den os.

Regner med den enten skal køre Windows 2000 server eller linux.

Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 15-01-07 12:48

"brugtsalg" <brugtsalg@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> og der må gerne være raid 5 i den os.
>
> Regner med den enten skal køre Windows 2000 server eller linux.

Hvor mange penge må den koste?

Fra : brugtsalg

Dato : 15-01-07 22:10

Så billigt som muligt men stadig stabilt

"-=* DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> skrev i en
meddelelse news:LbOdnRNeMIhY9DbYnZ2dnUVZ8tmhnZ2d@giganews.com...

Fra : René O. Nielsen [363~

Dato : 20-01-07 22:16

> Så billigt som muligt men stadig stabilt

Jeg får nok snart en EVA5000 til overs med ca. 30Tb - hvad vil du give?

/René