Promise FastTrak s150 SX4
Fra : Ukendt

Dato : 29-12-06 17:39

Hej

Jeg har en FastTrak s150 SX4 liggende, hvor jeg overvejer at sætte én af
følgende diske på:

Western Digital WD5000YS (kan vist ikke jumpes til Sata-I)
Western Digital WD4000YR

Mit spørgsmål er: Kan controlleren håndtere så store diske?
F.eks. 4 stk. i raid5.

Ifg. Promise er der kun testet op til 250Gb diske.

Mvh
Robert

Fra : Claus Tersgov

Dato : 29-12-06 22:49

> Mit spørgsmål er: Kan controlleren håndtere så store diske?
> F.eks. 4 stk. i raid5.
> Ifg. Promise er der kun testet op til 250Gb diske.

Er der ikke en mulighed for at flashe controllerens BIOS?

Det ville da være tosset, hvis de hardcoder den slags i dag.

Claus

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-06 09:07

> Er der ikke en mulighed for at flashe controllerens BIOS?

Den nyeste bios er temmelig gammel, så det er derfor jeg spørger.

/Robert

Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 30-12-06 23:06

"Robert Vilhelmsen" <robert-ved-rovi.dk> skrev i en meddelelse

> Den nyeste bios er temmelig gammel, så det er derfor jeg spørger.

Kan den køre over de der 132 gB, burde der ikke være noget problem.

Fra : Ukendt

Dato : 31-12-06 10:10

"-=* DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> skrev i en
meddelelse news:PuGdnc0P-6_8fgvYnZ2dnUVZ8sGdnZ2d@giganews.com...

> Kan den køre over de der 132 gB, burde der ikke være noget problem.

Det kan den og jeg fandt efter langt tid en test af controlleren på nettet,
hvor der stod at max. supporteret diskarray er 2Tb, så den burde kunne klare
500Gb diske.

/Robert