Interesseefterlysning
Fra : Kristian Kjærgaard

Dato : 19-12-06 10:27

Jeg har taget mit liv op til revision, fordi jeg mener, at min
computer fylder for meget i mit liv. Men nu har jeg fået en hel masse
tid, som jeg ikke ved hvad jeg skal bruge til. Kan I hjælpe mig?

Jeg bor på et nedlagt landbrug, har 0 (nul, null, zero) kroner på
lommen og går i 1. g på HTX.

Fra : Torben Brøndum

Dato : 19-12-06 15:14

Hej!

Der er da mange interesser / hobbyer.

Fx. Modeltog & Modelfly. - Men jeg kan godt se at hvis du ingen penge har så
bliver det svært at finde noget.

Hilsen Casper

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 19-12-06 16:32

Torben Brøndum skrev:

> Der er da mange interesser / hobbyer.

> Fx. Modeltog & Modelfly. - Men jeg kan godt se at hvis
> du ingen penge har så bliver det svært at finde noget.

Det koster da ikke noget at låne bøger om en eller flere
interesser på biblioteket. Det må da være en god start.

--
Med venlig hilsen Herluf Holdt

Fra : Mogens...

Dato : 19-12-06 19:36

"Kristian Kjærgaard" <kristiankjaergaard@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Kan I hjælpe mig?

Begynd at interessere dig for det modsatte køn - så skal du bare se

Fra : Kent Nielsen

Dato : 19-12-06 20:38

"Mogens..." <no@reply.dk> skrev i en meddelelse
> Begynd at interessere dig for det modsatte køn - så skal du bare se

Det punkt er han nået forbi, han er jo allerede nået til punktet "ingen
penge"

Kent Nielsen

Fra : KalleKnas

Dato : 19-12-06 22:55

Hvor bor du? Fiskeri ville være afslappende, især hvis du bor tæt ved vandet

Hej fra Karsten

Fra : ølkusken

Dato : 20-12-06 20:00

Et liv uden computer på et nedlagt landbrug ?

Jeg havde sku taget strikken

JW

Fra : Nynne

Dato : 26-02-07 22:13

> [...]
> tid, som jeg ikke ved hvad jeg skal bruge til. Kan I hjælpe mig?
>
> Jeg bor på et nedlagt landbrug, har 0 (nul, null, zero) kroner på

Du er da heldig, at bo sådan et sted! Hvad med dyr. Har du råd til hund, kat
eller høns? Med høns kan du altid få friske æg! Høns er rigtig hyggelige!
Det mener jeg virkelig! Men på landet er der jo masser af muligheder...