Vurdering? Guf til en begynder....!
Fra : qwertyuiop

Dato : 14-12-06 00:54

Jeg har ikke brugt mit udstyr i flere år og vil gerne af med det.

Det er en Valmet 412 S - 12/76 - O/U
Den har dårligt været brugt og fremstår derfor som ny.
Den sælges sammen med en læderkasse og et godkendt våbenskab med plads til 4
stk.

Jeg havde forestillet mig kr.5500,- er det rimeligt?

Venlig hilsen
John Kronholm - 40628908 - multicomp@vip.cybercity.dk

Fra : John Kronholm

Dato : 19-12-06 21:51