deekshadanmark.dk
Fra : Peter

Dato : 09-12-06 19:30

Deeksha og Onenessmovement er en ny bevægelse i Danmark. De lover
gudommelighed og guld og grønne skove og danskere og vesterlændinge rejser i
tusindevis til sydindien for at blive oplyste ala Buddha. Og for det betaler
de omkr 50.000kr pr billet til paradis. Men nedenstående brev viser klart
hvilken pengegrisk natur guruen har i sig. En pengegrisk natur der er helt
uforenlig med det at være åndelig oplyst. Der er tale om fupnummer i stil
med pyramidespil og andre platte gurubevægelser.

MVH Peter

Kære alle som har modtaget Deeksha

Hold da kæft hvor har jeg levet i en illusion SÅ stor og TYK, med et "
tilsyneladende" vandtæt alibi.

Jeg har ikke været en skid oplyst, men lettere bevidsthedsudvidet.( og et
endnu større egotrip, end nogensinde før) J FUCK- En opblæst ballon, hvor
egoet og sindet har fået SÅ meget spillerum, at hele spillet var baseret på
FLUGT. Var der nogen der blot prikkede til den ballon, ville hele illusionen
briste OG Det har JEGÉT kæmpet for med næb og klør, ikke skulle ske.

Min elskede trak jeg mig fra, det hele var hans skyld. Alt sammen for at
beskytte min pseudofred, min såkaldte oplyste tilstand. Følelser jeg
undertrykte for at beskytte FREDEN. Jeg gav sgu køl på min autensitet for at
bevare illusionen om at jeg var OPLYST. Det er en lettelse uden lige at give
slip på at skulle beskytte noget som helst.

Jeg har været syltet ind i Pseudo FRED, pseudo GLÆDE, Pseudo KÆRLIGHED
BRÆKFORNEMMELSE. J

DET er overvældende med denne lavine af dybe erkendelser....overvældende
fantastisk og ÆGTE. Følelserne, sårbarheden...ALT kommer frem...måske DET er
at være FRI....sådan opleves det J Et filter er fjernet fra mine øjne og
sanser......Illusionen brast og en brandbar energi kommer frem i sin renhed,
for at brænde alle illusioner bort......Jeg ved at det ikke er pæntJ, men
det er jo heller ikke det jeg skal være mere (hvis jeg ikke er det J ) Jeg
har selv været en halvpunkteret opblæst ballon og derfor har jeg kunnet
gennemskue hele spillet, både for mit eget og andres vedkommende, uden ord.
Mit hjerte græder for tusinder af opblæste balloner, som kæmper en brav kamp
( som jeg selv gjorde) for at holde illusionen levende. De mennesker kan
ikke tåle at være i min nærhed....Jeg behøver ikke engang sige noget. Blot
min tilstedeværelse er en trussel for deres opblæste balloner, som konstant
skal forsvares. Selv mennesker som siges at være i oneness, Gudsrealiseret
og bla, bla, bla. De kan ikke have øjenkontakt med mig, bliver kolde,
afvisende og lukkede samt undvigende.....Rent forsvar...Så vidt jeg ved, er
der ikke brug for forsvar i oneness, for der er ikke længere noget eller
nogen at beskytte, intet JEG længere.

I dag fik jeg at se hvordan jeg fra barn havde gennemskuet illusionen og
hvordan det IKKE var velkommen. Jeg eller den bevidsthed som lever gennem
mig, var konstant en trussel, fordi ALLE kunne mærke at jeg så lige igennem
dem. Alle deres løgne og spil. Jeg kunne ikke klare at være en trussel og
uønsket af mennesker, så jeg lærte mig at leve illusionen RIGTIG godt..
spille spillene for at få anerkendelse......og det har jeg gjort indenfor
livinginjoy også på trods af at jeg kunne mærke hvor hjertet / GUD, Den
formløse realitet ønskede mig hen.

Jeg vil blive udstødt af livinginjoy nu, for der skrives kun om
peakoplevelser og med MEGET små bogstaver, at man kan komme ud for at skulle
rense lidt ud i gylletanken.

Der render SÅ mange disillutionerede mennesker rundt der i den grad er
blevet misguidet af blinde der leder blinde, som jeg selv har gjort det.

Mit ego har drevet en masse mennesker med ind i livinginjoy og
deeksharegi......Show eller cirkus, DRAMA ELLER WHATEWER, som ER gennemskuet
som et subtilt opblæst egotrip som ikke fører til opvågning, et liv i
frihed...TVÆRTIMOD.

Jeg ønsker at vågne HELT op ad drømmen...og Bhagavan og Amma samt deeksha
var blot en næsten uigennemskuelig subtil drøm, godt nok på et meget højt
bevidsthedsniveau, MEN stadig et relativt plan. EN DRØM, EN SUBTIL OG NÆSTEN
UIGENNEMSKUELIG DRØM./ illusion.

Ønsker ikke længere plaster på såret, fortrøstninger eller OPLEVELSER, men
leve det som ER NU. Min søgen er kommet til en ende i den endeløse søgers
rejse OG HVILKEN BEFRIELSE for hjertet at stå åben i sin sårbarhed. Egoets
søgen er det eneste der KAN søge og JA egodød/ stilhed ER på vej og det
oplever jeg også at det er for dig?????????? Hvis du tør se det i øjnene.

Jeg har brugt 42000 for at nå til denne erkendelse og det er dyrt betalt,
men jeg var ikke kommet hertil uden min tur til Indien. De 28000 som jeg
stadig skylder banken til dyre renter er koncekvensen, som jeg betaler med
glæde og påmindelse om at lykken ikke findes udenfor mig, som noget jeg skal
søge efter, men altid allerede ER tilfældet, når drømmen / illusionen
afsløres

Med den varmeste følelse af inderlig glæde,kærlighed og dyb taknemmelighed
overfører jeg ikke Deeksha mere, for jeg ønsker ikke at være en "blind der
leder en blind" og dybest set være en forhindring for et liv i total frihed
VÅGENHED for andre mennesker.

Deeksha skaber "plaster på såret", midlertidig OPLEVELSE af frihed, godt nok
på meget høje planer, men energien skaber afhængighed IKKE FRIHED. Den
skaber tilsyneladende smukke helt vildt subtile egotrip´s, som dybest set er
i den allerstørste flugt fra smerte eller lidelse og KUN gennem smerten og
lidelsen, findes potentialet for ÆGTE FRIHED.

Jeg ønsker i dybeste hjertesamhørighed dig og hele menneskeheden TOTAL
FRIHED.

Tak fordi du har læst mine erkendelser og tak fordi du tager dem ind til
overvejelse.

Den dybeste taknemmelighed går til min elskede Robert, som har bragt visdom
ind i mit liv og som har fået ALLE projektionerne for mine lidelser. Alt var
hans skyld og han er hos mig endnu. Det største menneske som jeg nogensinde
har mødt. ALT hvad jeg har sagt OM ham, har været OM mig selv. Det er egoet
i en nøddeskal.

En anden dyb og inderlig taknemmelighed går til Bruhn og Cecil fra Samsø for
deres store ærlighed, kærlighed og autensitet samt store gennemskuelse af
sindet og egoets præferencer

Kærligst Deanna