Øster Fasanvej 99, Frederiksberg, bliver æ~
Fra : Forslund

Dato : 20-11-06 19:23

Hej

Er der nogle der ved hvad Øster Fasanvej 99 kommer til at hedde. Jeg ved det
bliver til Nordre Fasanvej men hvilket nr.

På forhånd tak.

Venlig hilsen
Karin Forslund

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Hugh Watkins

Dato : 21-11-06 04:10

Forslund wrote:

> Hej
>
> Er der nogle der ved hvad Øster Fasanvej 99 kommer til at hedde. Jeg ved det
> bliver til Nordre Fasanvej men hvilket nr.

I would telephone rådhus biblioteket Kobenhavn or better from Lygten
KMS http://www.kms.dk/ have old and new maps

Kort & Matrikelstyrelsen | Rentemestervej 8 | 2400 København NV |
Tlf: 3587 5050 | Email: kms@kms.dk |

Hugh W
--

Beta blogger
http://nanowrimo3.blogspot.com/ visiting my past

old blogger
http://hughw36.blogspot.com/ MAIN BLOG

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 21-11-06 09:52

Forslund skrev:

> Er der nogle der ved hvad Øster Fasanvej 99 kommer
> til at hedde. Jeg ved det bliver til Nordre Fasanvej men
> hvilket nr.

Så skal du nok have fat i et matrikelkort og en vejviser
fra før og efter 1920, hvor Østre Fasanvej blev til Nordre
Fasanvej. Jeg har et matrikelkort over Frederiksberg
fra 1972, men jeg kan ikke regne ud om nr. 99 lå i
Frederiksberg eller i Københavns Kommune.

Østre Fasanvej gik fra Godthåbsvej til Frederikssundsvej.
ifølge et kort fra 1906. Nr. 99 skulle i princippet ligge et
sted på venstre side, set fra Godthåbsvej.

--
Herluf :·)

Fra : Forslund

Dato : 21-11-06 15:29

Hej

Tak for svarerne, jeg tror du har ret Herluf. Det er lykkedes mig i dag at
finde ud af det. Nr. 99 bliver til Ndr. Fasanvej 187, og ligger rigtigt nok
på venstre side, set fra Godthåbsvej. Det er lige ved Borups Alle. Men tak
for hjælpen Herluf og Hugh.

Venlig hilsen
Karin Forslund