matematik
Fra : Jacob

Dato : 22-10-06 19:29

jeg ved ikke om det er den rigtige gruppe men jeg vil alligevel prøve,
jeg er gået ud af folkeskolen for ca. 4 år siden, og vil gerne til at
genopfriske mit matematik, det vil jeg gøre når jeg har tid til det og
overvejer derfor at få fat i noget matriale til selvstudie, overvejer at
få fat i sigma bøgerne da jeg husker dem som gode, men de er jo ikke i
sig selv særlig forklarende. Hvad vil i råde mig til?

Mvh. Jacob

Fra : Jacob Tranholm

Dato : 23-10-06 13:36

Jacob skrev:
> [...]
> få fat i sigma bøgerne da jeg husker dem som gode, men de er jo ikke i
> sig selv særlig forklarende. Hvad vil i råde mig til?

Du kunne eventuelt prøve nogle af kurserne ved VUC <http://www.vuc.dk/>,
hvor du eventuelt kunne tilslutte dig et af fjernundervisnings-kurserne,
hvor du selv kan vælge tiderne og niveauet. Her er der bedre muligheder
for hjælp end ved et selvstudium... Ellers findes der naturligvis også
et meget bredt udvalg af klasser i matematik på forskellige niveauer i
VUC's afdelinger.

--
Mvh. Jacob Tranholm <http://jtranholm.dk/>
Yndlingscitat: "Observation statements and statements of experimental

Fra : Jacob

Dato : 23-10-06 22:08

> [...]
> for hjælp end ved et selvstudium... Ellers findes der naturligvis også
> et meget bredt udvalg af klasser i matematik på forskellige niveauer i

Det vil jeg kigge nærmere på tak.

Mvh. Jacob