Bibelbælte-vækstlag Jagtvej69
 
 
 
 Da kommunen solgte huset, sagde de ny ejere at
 
 "Det er for ringe, hvis vi ikke kan finde ud af at bevare et hus, hvor 
 gadebørn kan få en madras for natten" , men en dårligt informeret 
 Politiken-kronikør  24.11 afviser, at dette "nogensinde har været 
 husets funktion". Hvad måske var nærigt og småligt, kan nu blive stort 
 og generøst.
 
 Imidlertid er en af københavnsk kriminalhistories berømteste sager i 
 dette årtusind, at de unge lod en kvinde sove og dø på en madras og 
 var så ukristeligt ligeglade med den indbudte gæst, at da en dag fandt 
 hende død, stuvede man  blot liget ind under sengen og ignorerede det, 
 indtil stanken blev _helt_ uudholdelig.
 
 
 
 Danmark er et fantastisk brand, jvf nedenstående dronningeord, og det 
 har været en foræring til bøssesagen og turist-indtægterne, at  snese 
 af københavnske restauranter har specialiseret sig i 
 homosex-klientellet. Men det marked er nu mættet.
 
 Nu skal andre vækstlag have en chance - de religiøse, som er 
 betalingsdygtige.
 
 Når Faderhuset efter 14.12  har en international triumf,  der i alle 
 henseender overgår christianitternes i heltemod og offervilje, så vil 
 kristne amerikanere strømme til hovedstaden og den branding, som vi 
 værdsætter, vil omsider føre til noget positivt.
 
 
 
 
 
 "At være dansker indebærer, at man har et ekstra pas til en god 
 modtagelse endre steder i verden".           Margrethe II af DK
 
 
  
            
             |