Hvem kan hjælpe
Fra : kalle

Dato : 01-11-06 00:16

Hej alle lystfiskere.

Nu da vinteren nærmer sig og jeg bare skal sidde der hjemme, så
mangler jeg lidt inspiration til at opdatere min hjemmeside.

Opdateringen drejer sig ikke om hvad der kan fanges, hvor, hvornår,
hot spot og des lignende, det interesserer mig ikke.

Jeg tænker mere på at høre hvad I som lystfiskere kunne bruge af
andre informationer.

Jeg har indtil videre lagt forskellige ting ind på min side så som:

Videoklip, Udregning af konditionsfaktor, Gratis fangstjournal, Find
slettede fiske websider, Find fiskepladser (dybdekort) i søer - på
havet og ved kysten.
Sol op og ned, Måne-kalender, Vind, Vandstand, Vandtemperatur,
Fiskeopskrifter, Hvordan man ordner fisken, Røgning af fisk og Hvor
køber du orm.

Altså ting som ikke drejer sig om at stå og svinge med stangen og få
noget på krogen.

Har du et emne som du mener er af interesse for andre lystfiskere,
så send en mail til:

brkalle@mail.tele.dk

så jeg kan få vintermånederne til at gå og måske få en mere
informativ hjemmeside.

Med venlig hilsen

Kalle

http://www.kalle-ullerslev.dk

Knæk og Bræk

Fra : Henrik Damgaard

Dato : 01-11-06 07:52

Hej Kalle
Hvad med en anbefalings (or NOT) side, hvor man kan anmelde og advare andre
om netshopper, der enten er gode eller ikke leverer de varer man har købt og
betalt.
Som du måske kan mærke, er jeg i den sidste situation lige nu.
Mvh
Henrik Damgaard

Fra : mew2k

Dato : 01-11-06 11:31

> [...]
> og betalt.
> Som du måske kan mærke, er jeg i den sidste situation lige nu.

Hvilken butik?

Fra : Henrik Damgaard

Dato : 01-11-06 16:39

"mew2k" <gg@gg.gg> skrev i en meddelelse >
> Hvilken butik?
fiskegrejdirect.dk

Har endnu ikke fået varer jeg betalte 4/9.
Kun et enkelt svar efter første mailhenvendelse ca. 5 uger efter købet.
Har både prøvet pr mail og i dag også på tlf.
Der er en svarer tilknyttet.

Har dog endnu ikke opgivet håbet om at få grejet.

Mvh
Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 01-11-06 18:19

On Wed, 1 Nov 2006 16:38:33 +0100, "Henrik Damgaard" <anfe@tdcadsl.dk>
wrote:

> [...]
>Har både prøvet pr mail og i dag også på tlf.
>Der er en svarer tilknyttet.
>
>Har dog endnu ikke opgivet håbet om at få grejet.

Tak for det. Rart at vide. Skulle have bestilt nogle ting derfra, bla.
en rejsestang og et stangrør, men nu ser det ud til at jeg i stedet
kan spare både penge og tid. Nick

Fra : PAR

Dato : 02-11-06 09:09

Hvorfor ikke ringe direkte til firmaet?
Deres telefonnummer står jo på hjemmesiden!
Det kunne jo også være, at din bestilte vare jo bare var forsinket fra
producenten.
I så fald ville det jo være på sin plads at give dig besked herom.

PAR

Fra : Henrik Damgaard

Dato : 02-11-06 16:15

Har prøvet!!
Både mobil og fastnet
Håber du har ret mht. evt. forsinkelse, da jeg faktisk stadig gerne vil have
varerne.
Har selv et lille håb om, at der er ferie ell.lign.
Henrik

Fra : Henning Mikkelsen

Dato : 02-11-06 17:05

> [...]
> have varerne.
> Har selv et lille håb om, at der er ferie ell.lign.

Hej Henrik

Jeg synes lige, jeg vil fortælle dig om at min søn, inden for de sidste
fjorten dage, har købt og fået ombyttet et fluehjul og i øvrigt fået en
rigtig god service i www.fiskegrejdirect.dk
Det hele er foregået via e-mail på denne adresse info@fiskegrejdirect.dk
Prøv da at maile ham igen, og lad os høre om du får held af det.

Mvh
Henning

Fra : Henrik Damgaard

Dato : 02-11-06 19:43

"Henning Mikkelsen" <mikmik@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Det hele er foregået via e-mail på denne adresse info@fiskegrejdirect.dk
> Prøv da at maile ham igen, og lad os høre om du får held af det.

Hej henning

Tak for den oplysning!
Jeg har skrevet til dem igen, og håber at det bare er en smutter.
Det er jo en rigtig god mulighed for at skaffe udstyr det ellers er svært at
finde, at kunne bruge nettet (inter- Ikke fiske-).
Jeg gør det også en del til motorcykelstumper.
Og med få undtagelser fungerer det fint, hvad enten man skal købe stumper i
England, Tyskland eller Schweiz.
De gange det har gået galt, har jeg betalt på forhånd. Frem over vil jeg kun
handle med kreditkort eller eks. PayPal.

Jeg havde også en god fornemmelse med denne side/shop, og derfor bliver man
jo lidt usikker, når det ikke virker.
Generelt mener jeg nu, at vi som brugere kunne have glæde af en eller anden
form for intern vurdering/erfaringsudveksling.

Mvh
Henrik

Fra : Henrik Damgaard

Dato : 02-11-06 19:46

Og mens jeg sidder og skriver får jeg følgende mail, og så er alt mit "brok"
jo irrelevant.
Mvh
Henrik Damgaard

Hej Henrik!

Jeg beklager meget, men jeg kan ikke rigtigt få fat i spolerne lige nu.

Jeg mener, at det er det rigtige, at jeg straks indbetaler det beløb du
indbetalte, og vender tilbage til dig når jeg igen kan få hjulene - der er
åbenbart gået en mail tabt til dig, hvor jeg tidligere har tilbudt dig
dette.

Jeg overførebeløbet med det samme, og vender til bage.

Håber du er tilfreds med dette, samtidig fremsender jeg nogle fluer til dig
som kompensation for det uheldige forløb.

Med venlig hilsen

Fiskegrej direct

Bent Tildestrup

Margerittens kvt. 6

2990 Nivå

Fra : Henning Mikkelsen

Dato : 02-11-06 19:56

Hej Henrik
Rart at høre.
Så ser det jo ud til at gå godt, manden er måske ok alligevel

Mvh
Henning