Waders
Fra : Leif Nielsen

Dato : 02-10-06 11:53

Hvad lapper man et par almindelige gummiwaders med , og hvor købes det ?

Leif

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : TT

Dato : 02-10-06 12:25

"Leif Nielsen" <dsl275498@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad lapper man et par almindelige gummiwaders med , og hvor købes det ?
>
> Leif

> Den har indtil videre sparet mig for at få 205 spam-mails
> Hent en gratis SPAMfighter her.

Cykellapper, hos en cykelsmed - eller i Føtex

-TT

Fra : Leif Nielsen

Dato : 03-10-06 06:56

"TT" <trp@(fjern)hajq.dk> skrev i en meddelelse

> Cykellapper, hos en cykelsmed - eller i Føtex
>
> -TT
Er prøvet uden held . De kan ikke blive siddende .Det er på benet og ikke
selv støvlen de er blevet utætte .

Fra : TT

Dato : 03-10-06 08:57

> "TT" <trp@(fjern)hajq.dk> skrev i en meddelelse

> Er prøvet uden held . De kan ikke blive siddende .Det er på benet og ikke
> selv støvlen de er blevet utætte .

Underligt, det har virket for mig... har du slibet lidt først og affedtet?
Måske kan du istedet bruge noget man bruger til dykning, det hedder
aquasure - og er en plastisks masse der hærder op - lidt ala silikone??

-TT

Fra : Mogens Dyhre Hansen

Dato : 03-10-06 15:24

"Leif Nielsen" <dsl275498@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Er prøvet uden held . De kan ikke blive siddende .Det er på benet og ikke
> selv støvlen de er blevet utætte .

Prøv med liquisole det holde! bare et tilfældigt link så du kan se det
http://www.rusta.se/product.asp?p=11501029

Ved det kan fåes hos Bygma

mvh. Mogens
--
Find med Svend-bent - http://www.svend-bent.dk/
MSM Scan - http://www.svend-bent.dk/msm/

Fra : Ivar Holm

Dato : 03-10-06 18:18

I den lokale grejbutik købte jeg "vinyl svejs". Det er et Polyfilla produkt.
Tuben i plastposen har tysk påskrift og hedder Wonderlas. Dette fungerer
udmærket på et par traditionelle Helly Hansen waders. En perforering fra en
torn eller fiskekrog repareres blot med en dråbe Wonderlas. En lap er kun
nødvendig ved større reparationer - dette har jeg dog ikke prøvet.

Ivar Holm