Trolling
Fra : Kent Hald

Dato : 30-09-06 15:37

Hej.

Har besluttet at prøve med lidt trolling.
Hvilken udløser er bedst at købe?
Er der nogen, der har erfaring med Gator release,
som kan købes på ebay?
Gode råd modtages med taknemmelighed.

MVH

KH

Fra : Kent Hald

Dato : 02-10-06 23:03

"Kent Hald" <daffy@(remove) finheat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Har besluttet at prøve med lidt trolling.
> Hvilken udløser er bedst at købe?
> Er der nogen, der har erfaring med Gator release,

PS.
Skal det være stacker, for at montere flere
udløsere på wiren?

Fra : Hansen

Dato : 03-10-06 16:58

Hej
Du kan med fordel se trolling i skandivinaien det er en god dvd for begynder

Mvh
Freddy

Fra : Kent Hald

Dato : 03-10-06 17:12

Tak for rådet,
Jeg har den DVD og den er god, men de fortæller ikke
hvilke releases (udløsere), de bruger,
og da jeg søgte på ebay, var der jo en del forskellige.

Mvh
KH

Fra : Henning Mikkelsen

Dato : 03-10-06 20:33

> [...]
> hvilke releases (udløsere), de bruger,
> og da jeg søgte på ebay, var der jo en del forskellige.

Hej Kent

Jeg bruger en udløser der hedder "Invader", sammen med en Berkeley Big Game
line, på 0.38 mm., det fungerer godt sammen.
Du kan købe begge dele her http://www.htbsunds.dk/fisketrollinggrej/ , du
kan jo også kontakte indehaveren af forretningen (Lars), som selv er
trollingfisker og ved hvad han snakker om, og hører hvad han mener der er
bedst for dig.

Knæk og bræk
Henning

Fra : Kent Hald

Dato : 07-10-06 01:20

"Henning Mikkelsen" <mikmik@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kan jo også kontakte indehaveren af forretningen (Lars), som selv er
> trollingfisker og ved hvad han snakker om, og hører hvad han mener der er

Tak for rådet,
jeg har bestilt udløserne og nogle Northern King.

Mvh.

KH