Halvpart i ny jolle ??
Fra : henrik@bianca27.dk

Dato : 19-09-06 17:50

Hejsa

Jeg overvejer at købe en ny/nyere jolle (15-17 fod) med en 4-takts
motor.

Men for at båden også skal blive brugt kunne det være fedt hvis man
var flere til at bruge den.

Jeg ønsker ikke en speedbåd, men noget i stil med Ryds 465R med en 15
hk motor - den er jeg brændt lidt varm på.

Så bor du i Holstebro området og er interesseret, så kan vi da
snakke om type og vilkår.

Har nogen erfaring med at dele en båd ??

vh Henrik

Fra : Jan Raarup

Dato : 19-09-06 19:45

henrik@bianca27.dk skrev:
> [...]
>
>Så bor du i Holstebro området og er interesseret, så kan vi da
>snakke om type og vilkår.

>Har nogen erfaring med at dele en båd ??

Hej

Dethar jeg og det vil jeg ikke anbefale. Der var altid problemer
når der skulle arbejdes med båden og dem der ikke gad lave noget
var selvfølgelig også dem der brugte båden mest.
De samme erfaringer har jeg hørt andre steder fra.

Så hvis din økonomi er til det, så sejl du i din egen båd og
inviter dem med du har lyst til.

Bare et godt råd

Hilsen Jan

"The worst day fishin` is better than